تفاوت درب ضد سرقت ایرانی و ترک چیست؟

گسترش مسکن جمعی و افزایش جمعیت به ویژه در شهرهای شلوغ باعث می شود که امنیت خانه ها اهمیت پیدا کند. درب ضد سرقت ایرانی با سیستم های قفل امنیتی قوی و سازه های پانل قوی، نیازهای امنیتی مورد نیاز خانه را برآورده می کنند. صفحات فولادی ضد زنگ به عنوان ماده خام اصلی در ساخت درهای امنیتی استفاده می شوند. این صفحات فولادی با توجه به محل استفاده و هدف در ساختار در، ضخامت های متفاوتی دارند. قسمت های در به دست آمده از صفحه فولاد ضد زنگ را می توان رنگ کرد و در عین حال با روش های مختلف پوشش دهی پوشاند تا ظاهری چوبی به دست آید.

هنگام انتخاب یک درب ضد سرقت، ساختار ساختمان مورد نظر باید در نظر گرفته شود. جنس پوشش پنل در انتخاب شده باید طوری انتخاب شود که تحت تاثیر نور روز یا شرایط آب و هوایی متغیر قرار نگیرد. ساختار پنل در که با توجه به ساختار ساختمان به درستی انتخاب می شود، دوام و کارایی بیشتر در را تضمین خواهد کرد. در طول سفارش، ضخامت دیواره در باید با دقت اندازه گیری شود قفل های در امنیتی چند نقطه ای نیز اهمیت زیادی در افزایش امنیت در دارند. در این مقاله از آرسان در به بررسی تفاوت درب ضد سرقت ایرانی و ترک می پردازیم.

ویژگی درب ضد سرقت ایرانی چیست؟

درب ضد سرقت ایرانی یکی از باکیفیت ترین و زیباترین درب های امنیتی موجود در بازار جهانی است. ایران یک سابقه فرهنگی غنی دارد و صنعت درب ضد سرقت نیز مستثنی نیست. با گذشت زمان، این صنعت به رشد قابل‌توجهی دست یافته و تعدادی از تولیدکنندگان محلی در این زمینه دست به تولید انواع درب‌های امنیتی زده‌اند. درب‌ ضد سرقت ایرانی با ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند سیستم‌های قفل پیشرفته، مقاومت در برابر حرارت، و دوام بالا ارائه شده‌اند.

در سال های اخیر کارخانجات درب های محافظ ایرانی توانسته اند درب هایی به زیبایی درب های ترکی اما با قیمتی بسیار کمتر در اختیار خریداران قرار دهند. در واقع مهم ترین قسمت این درب ها قفل آن ها است و هر چه کیفیت قفل بهتر باشد قیمت آن بیشتر می شود. قفل کلید، قفل هوشمند، قفل کارتی، قفل اثر انگشتی از انواع قفل های موجود در ایران هستند. درب های امنیتی معمولا از لایه های مختلفی ساخته می شوند. لایه داخلی آنها معمولا از فولاد ساخته شده است. عایق حرارتی چند ساعته، مقاوم در برابر برش و فشار، نسوز به دلیل پشم سنگ، عایق صدا، سرما و گرما و … از ویژگی های درب ضد سرقت ایرانی است.

ویژگی درب ضد سرقت ترک چیست؟

درهای امنیتی تولید شده توسط تولیدکنندگان ترکیه ای علاوه بر بازار داخلی به بسیاری از کشورهای جهان صادر می شوند. درهای امنیتی ترکیه با بروز تحولات امنیتی در تولید و طراحی، توسط واردکنندگان و مشتریان ترجیح داده می شوند. به لطف قطعات قابل تنظیم نصب در، مونتاژها سریع و آسان انجام می شوند. درهای امنیتی ترک با گزینه های پوشش دهی زیادی مانند پوشش PCV، به همراه پنل در رنگ آمیزی شده بیش ترین امنیت را با ورقه محافظ قرار گرفته در بدنه فراهم می کنند. درب ضد سرقت ترکی ضد صدا و همچنین ضد آب هستند، با روکش لاستیکی عایق صدا تولید می شوند. ضخامت استاندارد ترکیه است که استانداردهای دیگری مانند چین، ایتالیا، سوئیس و… را پشت سر می گذارد. درها با چوب کاج برای طراحی و همچنین چوب کاج برای نمای خارجی برای قاب درها تمام می شوند.

درب ضد سرقت ایرانی

تنوع طراحی در درب امنیتی ایرانی و ترک

هر دو درب ایرانی و ترک تاکید زیادی بر عملکرد دارند، اما تفاوت‌های ظریفی در طراحی به وجود می‌آید که تحت تأثیر زیبایی‌شناسی فرهنگی و سبک معماری هر کشور قرار می‌گیرد.

تفاوت قیمت درب های امنیتی

در انتخاب بین درب‌های امنیتی ایرانی و ترک، در نظر گرفتن محدودیت‌های بودجه مهم است. درب‌های ایرانی ممکن است گزینه‌های اقتصادی‌تری را بدون کاستن از کیفیت ارائه دهند.

انتخاب درب‌های امنیتی ایرانی و ترک

در تصمیم‌گیری بین درب‌های امنیتی ایرانی و ترک، عواملی نظیر نیازهای خاص امنیتی، محدودیت‌های بودجه، و ترجیحات طراحی شخصی را در نظر بگیرید. شناخت این جزئیات به شما کمک می‌کند تا تصمیمی با اطلاعات بهتر بگیرید. اگر در انتخاب درب ضد سرقت برای ساختمان خود نیاز به مشاوره دارید، کارشناسان آرسان در آماده هستند تا اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهند. برای این منظور با کارشناسان آرسان در، در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *