درب ضد سرقت ارزان

درب ضد سرقت ارزان چیست؟

مثل هر نوع کالا و خدمات دیگری، درب ضد سرقت هم در قیمتهای متنوع تولید و عرضه می‌شود. اگر برای خرید این محصول در بازار اقدام کرده باشید، حتما متوجه شده‌اید که یک طرح و مدل ثابت ممکن است در فروشگاه‌ها و نمایندگی های درب ضد سرقت قیمتهای متفاوتی داشته باشد.

برخی از مشتریها مشخصا به دنبال درب ضدسرقت ارزان هستند. در صنعت درب ضد سرقت، گاهی اوقات به این نوع دربها، درب ضد سرقت اکونومی هم گفته میشود.

برای آشنایی بیشتر با دربهای ضد سرقت ارزان، چند ویژگی این دربها را بصورت فهرست وار خدمت شما ارائه میکنیم. با استفاده از این فهرست، میتوانید کیفیت و مشخصات فنی درب مورد نظرتان را با دربهای گرانتر مقایسه کنید.

چند ویژگی عمومی دربهای ضد سرقت ارزان:

اول) برای تولید استراکچر فلزی این دربها معمولا از ورق فولادی 1 میلیمتر یا حتی کمتر استفاده می‌شود.

دوم) ضخامت ورق فلزی وسط دربهای ضد سرقت ارزان معمولا از 0.3 میلیمتر تجاوز نمی‌کند.

دو ویژگی بالا، تاثیر زیادی در وزن درب ضدسرقت دارند. و باعث می‌شوند سنگینی دربهای ضد سرقت ارزان از حدود 70 کیلوگرم تجاوز نکند. ( در برخی موارد وزن دربها تا 50 کیلوگرم هم می‌رسد)

سوم) جنس روکش دربهای ضد سرقت ارزان، عمدتا مصنوعی است. انواع روکش های PVC (پی وی سی – وکیوم) ملامینه، و لمینوکس برای تولید درب ضد سرقت ارزان استفاده میشود.

چهارم) ابعاد دربهای ضد سرقت اکونومی معمولا 105 در 210 با کف چهارچوب 14 سانتیمتر است. ابعاد بزرگتر، کمی گرانتر هستند.

پنجم) برای تولید دربهای ضد سرقت ارزان، از قفل ایرانی استفاده می‌شود. همانطور که قبلا در مطلب مربوط به قفل‌های درب ضد سرقت ذکر شد، قفل های ایرانی سیلندر یا توپی مخصوص ندارند. و معمولا از سیلندرهای چینی ارزان‌قیمت برای تکمیل آنها استفاده می‌شود. (یراق درب ضد سرقت)

ارزانترین دربهای ضد سرقت آرسان:

سیاست کاری گروه صنایع درب آرسان، تولید و عرضه‌ی ارزان‌ترین دربهای موجود در بازار نیست. و ما تلاش کرده‌ایم حتی ارزانترین دربهای سبد محصولاتمان کیفیت خوبی داشته باشند. اما با توجه به نیاز مشتری‌ها، یک قسمت از محصولات ما از دربهای ضدسرقت اکونومی تشکیل شده است. که از طریق منوی محصولات می‌توانید به تصاویر و مشخصات آنها دسترسی داشته باشید.

دسته‌ی دربهای ضدسرقت اکونومی آرسان

برای مشاوره با کارشناسان فروش آرسان درب تماس بگیرید:

09135600171 و 09135600181 و 09135600191

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *