انواع درب های چوبی داخلی ساختمان

انتخاب در داخلی مناسب می تواند تاثیر قابل توجهی بر نحوه ارائه خانه یا دفتر کار شما داشته باشد. از آنجایی که درب های چوبی داخلی بخش مهمی از طراحی کلی فضای داخلی شما را تشکیل می دهند، مطمئن شوید که از نظر دوام و ظاهر انتظارات شما را برآورده می کنند. کمی زمان بگذارید تا تحقیقاتی انجام دهید تا تفاوت هایی در مواد، هزینه ها و بازده حرارتی پیدا کنید. در حالی که دربهای خارجی حریم خصوصی و حس امنیت را فراهم می کنند، درب های داخلی به شما در طراحی یک محیط داخلی منسجم کمک می کنند.

بسیاری از صاحب خانه ها چوب را به مواد دیگر ترجیح می دهند چرا که مزایای زیادی دارد. اول، چوب به راحتی در بازار قابل دسترس است و می توان آن را با روکش های تزیینی مختلف سفارشی کرد. دوم، چوب حس غنی زیبایی طبیعی، جذابیت و راحتی را به هر خانه ای می دهد. و در نهایت، چوب ارزان است، که به این معنی است که حتی با کم ترین بودجه خریداران نیز می توانند آن را تهیه کنند. در این مقاله از گروه صنایع آرسان درب تولید کننده انواع درب ورودی ضد سرقت در اصفهان، به بررسی انواع درب های چوبی داخلی ساختمان می‌پردازیم.

درب های چوبی داخلی اصلی

به درب چوبی اطلاق می شود که مصالح خارجی و داخلی آن کاملاً یکپارچه است و به طور کلی به انواع درب های چوبی با این ویژگی اعم از درب های نیمه شیشه و درب های شیشه ای چوبی اطلاق می شود.چوب سخت در چوبی اصلی برای کنده کاری مناسب است این سبک کلاسیک و پیچیده است، بنابراین قیمت در چوبی اصلی گران است، و موقعیت گروه مصرف کننده نیز بسیار روشن است.

درب های چوبی داخلی جامد

درب‌هایی هستند که از چوبهای با کیفیت و جامد ساخته شده‌اند و دارای ساختاری مقاوم و پایدار هستند. درب‌های چوبی جامد معمولاً برای استفاده در محیط‌هایی که نیاز به امنیت و مقاومت بالا دارند مورد استفاده قرار می‌گیرند، مانند درب‌های ورودی به خانه یا درب‌های اتاق اصلی.

ساختار کلی درب چوبی جامد از چوب ارزان قیمت مانند تخته های صنوبر ساخته شده و لایه بیرونی آن با ام دی اف پوشانده شده و سپس روکش چسبانده می شود. روکش چوب جامد می تواند ، روکش ملامینه یا تکنیک های دیگر باشد. به این ترتیب می توان رنگ ها و نقش های متنوعی را بر روی پنل درب مشاهده کرد. عایق صدا در درب های چوب جامد بسیار خوب است و قیمت آن کمتر از درب های چوبی اصلی است. این پرکاربردترین درب داخلی است.

درب های چوبی داخلی

درب کامپوزیت چوب جامد

درب کامپوزیت چوب جامد، یک نوع درب است که از ترکیبی از چوب و مواد کامپوزیت ساخته شده است. این نوع درب‌ها دارای هسته‌ای از چوب یا الیاف چوبی هستند که با استفاده از مواد کامپوزیتی مانند پلاستیک و رزین تقویت شده‌اند. این ترکیب از مواد باعث می‌شود که درب‌ها مقاومت و پایداری بالایی داشته باشند و همچنین مقاومت خوبی در برابر رطوبت، حشرات و تغییرات دمایی داشته باشند.

درب‌های کامپوزیت چوب جامد معمولاً برای استفاده در محیط‌های خارجی مانند تراس‌ها و بالکن‌ها به کار می‌روند و به عنوان یک جایگزین سبک‌تر و با کیفیت‌تر برای درب‌های چوبی سنتی محسوب می‌شوند. قیمت درب های کامپوزیت چوب جامد در بین درب های چوبی کمترین است و وزن آن نیز سبک ترین است که به راحتی قابل تشخیص است. معمولاً از چوب معمولی به عنوان قاب استفاده می شود و سپس تخته تراکم در دو طرف چسبانده می شود.

درب های پانل دار

درب های پانل دار از جمله طرح های کلاسیک درب چوبی هستند که در اماکن مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند. قاب آنها از چوب ساخته شده است، در حالی که پانل های کرکره می توانند دارای شیشه، تخته سه لا یا تخته سخت برای زیبایی بیشتر باشند. درب های پانل دار همچنین ممکن است دارای الگوهای مستطیلی یا مربعی باشند که به سبکی حجاری شده اند که شبیه یک یا چند پانل شیاردار روی آن است.

خرید درب داخلی چوبی در آرسان درب

درب های چوبی همیشه ظاهری کلاسیک و پیچیده به هر خانه ای می بخشد. هنگام انتخاب درب های چوبی، نه تنها باید به ظاهر آنها فکر کنید، بلکه باید به کیفیت آنها نیز فکر کنید تا از عایق، دوام و ایمنی خوب خانه اطمینان حاصل کنید. طیف گسترده‌ای از طرح‌های متنوع در رنگ‌ها و اشکال مختلف برای درب های ضد سرقت و درب ورودی در گروه صنایع آرسان درب وجود دارد، از ساده‌ترین سبک تا مدرن ترین سبک که می‌توانید خانه خود را با آن زینت بخشید.

درب های تولیدی آرسان درب با استفاده از مواد با کیفیت بالا ساخته شده، استحکام و دوام بالا دارند و همچنین مشکل تاب برداشتن درب ندارند. برای خرید درب ضد سرقت می توانید از محصولات آرسان درب دیدن کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *