آشنایی با گروه صنعتی و بازرگانی آرسان درب

گروه صنایع درب آرسان، یکی از پیشروترین مجموعه‌ها در زمینه‌ی تولید و توزیع انواع دربهای ایمنی و ضدسرقت، دربهای چوبی داخلی، و دربهای پلی وود در اصفهان می‌باشد. ما فعالیت خود را از سال 1389 آغاز کرده‌ایم؛ و همواره تلاش ما ارائه‌ی محصولات باکیفیت، و خدمات پس از فروش مناسب به مشتریان بوده است. همچنین، ما تلاش می‌کنیم شرکای تجاری، پیمانکاران و تامین‌کنندگان خود را از بین حرفه‌ای‌ها و با‌سابقه‌های رشته و زمینه‌ی کاری خود انتخاب کنیم. مجموعه‌ی آرسان درب ماندگاری و پایداری خود را مدیون اعتماد مشتریان عزیز است؛ همه‌ی برنامه‌ریزی‌های ما برای آینده در جهت حفظ این اعتماد و مستحکم‌تر کردن آن است.

محصولات آرسان درب:

محصولات آرسان درب که در ۵ شعبه این مجموعه در حال عرضه است عبارتند از:

۱- درب ضد سرقت : شامل انواع دربهای ضد سرقت روکش چوب طبیعی، درب ضد سرقت رویه فلز، درب ضد سرقت روکش چوب ترمو، درب ضد سرقت روکش لامینوکس، درب ضد سرقت روکش آلومینیوم کامپوزیت، درب ضد سرقت روکش PVC

۲- درب داخلی ساختمان: شامل انواع دربهای داخلی روکش چوب طبیعی راش، چوب ملچ، چوب بلوط، چوب گردو، و همچنین انواع روکشهای PVC، لامینوکس و ملامینه، و دربهای خام با لایه‌ی رنگ پوششی در طیف‌های رنگی وسیع و متنوع.

۳- درب پلی وود: این نوع دربها هم برای استفاده در داخل ساختمان، به عنوان دربهای ورودی اتاق ها و سرویسهای بهداشتی استفاده می‌شوند. و هم به عنوان درب ورودی قابل استفاده هستند. دربهای پلی وود آرسان قابلیت نصب بر روی چهارچوبهای فلزی قدیمی و معمولی را دارند. و همچنین بدون نیاز به نصب فریم، قابلیت نصب با چهارچوب مخصوص خودشان را هم دارند.