قوی ترین درب ضد سرقت کدام است؟

قوی ترین درب ضد سرقت در بازار ایران کدام است؟

قبل از هر چیز باید به این سوال پاسخ بدهیم: چه عواملی می‌تواند باعث قوی تر و ایمن تر شدن یک درب ضد سرقت بشود؟ این اجزاء از درب ضدسرقت چنانچه تقویت شوند، باعث قوی تر و ایمن تر شدن درب ضد سرقت می شوند:

1- کلاف فلزی درب ضد سرقت

2- شبکه بندی فولادی داخل درب ضد سرقت

3- قفل درب ضد سرقت

4- رزت / روزت درب ضد سرقت

کدام شرکت ها درب ضد سرقت قوی تری تولید میکنند؟

برای پاسخ به این سوال نیاز به توضیح یک مقدمه هست:

در حال حاضر، درب ضد سرقت یک کالای سفارشی است. به این معنی که مشتری باید آیتم ها و آپشن هایی را انتخاب کند، و آنها را به تولیدکننده درب ضد سرقت سفارش بدهد. در غیر اینصورت، دربهای ضد سرقت که در بازار ایران موجود هستند و در فروشگاهها و نمایندگی های درب ضد سرقت به فروش می رسند، یک استاندارد اولیه و پیش فرض دارند.

بنابراین برای تقویت درب ضد سرقت و تحویل گرفتن یک درب ضد سرقت قوی باید آیتم هایی را به فروشنده سفارش بدهید. که تا جای ممکن ایمنی درب با استفاده از آن آپشن‌ها بالاتر برود.

اکنون پاسخ به سوال ابتدای متن:

اغلب برندهای ایرانی درب ضد سرقت، کیفیت و ساختار مشابه یکدیگر دارند. نکته ای که باید مدنظر قرار بدهید این است که هنوز برای محصول درب ضد سرقت در ایران برندسازی اصولی صورت نگرفته است. به این معنی که شرکتها روی یک استراکچر خاص با برند خودشان تبلیغ نکرده اند. از طرف دیگر استاندارد خاصی هم برای تولید دربهای ضد سرقت وجود ندارد.

بنابراین اغلب دربهای ضد سرقت موجود در بازار ایران یک کپی برداری از یکدیگر، و نهایتا یک کپی ناقص از نمونه های قدیمی تر درب ضد سرقت ترک هستند.

پس قوی ترین درب ضد سرقت را از کجا پیدا کنیم؟

اگر به دنبال قوی ترین درب ضد سرقت هستید، بهتر است به دنبال یک برند خاص از یک تولیدکننده خاص نباشید. چون همه شرکتها از یک ساختار ثابت تبعیت میکنند. و همه‌ی آنها یک استراکچر ثابت دارند. بهتر است برای خرید یک درب ضد سرقت ایمن و قوی، به صورتی که بتوان آن را قوی ترین درب ضد سرقت در بازار ایران بدانید، خودتان از فروشنده بخواهید که استراکچر و ساختار درب را مطابق سلیقه و درخواست شما سفارشی سازی کند.

ممکن است برخی فروشنده‌ها، یا تولیدکننده های درب ضد سرقت، حاضر به تولید درب سفارشی نباشند. بویژه شرکتهایی که تولید به صورت انبوه دارند احتمالا چنین سفارشهایی را قبول نمی‌کنند. در این حالت بهتر است آشنایی اولیه ای در خصوص شیوه های ایمن سازی درب داشته باشید، که بتوانید میزان ایمنی درب ضد سرقت مورد نظر را تشخصی بدهید.

برای قوی تر شدن درب ضد سرقت چه چیزهایی به شرکت تولیدکننده سفارش بدهیم؟

برای بالا بردن ایمنی درب و تبدیل کردن آن به یک درب ضد سرقت قوی، توصیه می شود این موارد را از فروشنده یا تولیدکننده بخواهید:

1- استفاده از قفل مولتی سیستم کاله ترک

2- ضخامت ورق لنگه و کلاف درب، حداقل ورق 1.5 میلیمتر

3- تعداد قیدهای افقی وسط درب (استحکام دهنده های لنگه درب) حداقل 6 عدد

4- اطراف قفل اصلی درب با استفاده از ورق های فولادی تقویت شود.

5- استفاده از رزت/روزت ضخیم و ضد برش

نکته:

باید توجه داشته باشید که اگرچه تغییر در ساختار درب ضد سرقت می‌تواند ایمنی درب را تا حدود زیادی بالا ببرد، اما همچنان هیچ درب ورودی‌ای بطور کامل ضدسرقت نیست. و رعایت نکات ایمنی بویژه در زمان مسافرت و خالی بودن طولانی بودن ساختمان، ضروری است. مطلب مرتبط: آیا درب ضدسرقت واقعا ضد سرقت است؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *